Sider

mandag den 2. juli 2012

drengebukser al'a tigerdyret

Jeg har forsøgt mig med bukser i velour... syer næsten altid i fastere stoffer... fordi jeg bliver så irriteret på velouren og fordi jeg frygter Karl hurtigt slår hul i de nye bukser (for man løber stærkt og falder hårdt når man er 2½...)
men denne farvekombination kunne jeg altså ikke stå for! Og jeg er vild med alle detaljer - især bredden og den gule rib, som får mig til at tænke på tigerdyret....


 Rib forneden
 Har forsøgt med elastik i stedet for rib... for at Karl bedre selv kan få dem af og på... er blevet lidt løse...men af kan han da stensikkert få dem...

 Niks... jeg kigger ikke på dig mor
 Når alle andre bukser er for korte, bliver de nye for lange...
Ok, mor, jeg kigger på dig... men min bluse passer altså ikke så godt til bukserne...

Tror ikke de bliver de sidste bløde bukser... Karl er vild med dem...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare skriv - jeg elsker en kommentar!!!